streda 20. apríla 2016

pesto z medvedieho cesnaku / wild garlic pesto



Rozhodla pre malú zmenu takým možno starým, ale v niečom novým spôsobom. Začali sa mi kopiť fotky receptov a môj "opúšťacký" blog to už nezvládal. Tak prečo nezačať blog iba o mojich príbehoch a fantáziách z kuchyne? Nech sa páči.

Začnem zľahka. Je sezóna medvedieho cesnaku a pravdu povediac o medveďom cesnaku som za dozvedela asi len tak rok dozadu, ale kým som sa spamätala, sezóna skončila. Preto som to tento rok chcela napraviť, hneď ako som medvedí cesnak zbadala na pultoch obchodov. Som veľký fanúšik pesta (hlavne klasického bazalkového a tiež paradajkového), takže mojou prvou voľbou bolo?


I decided for a small change in old, but maybe also a little bit new way. I started to stack pictures of recipes and my old blog could not handle it anymore. So why not start a new blog just about my kitchen stories and fantasies? Here you go.

I will start easily. It's wild garlic season and I honestly didn't hear about it till last year. But when I realized I would like to try it, the season ended. That's why I wanted to make things right this year, so I bought some right after I've seen some in the grocery store. I am a big fan of pesto (I love basil and tomato pesto), so my first choice was?



Pesto z medvedieho cesnaku / Wild garlic pesto

Potrebujeme:
zväzok medvedieho cesnaku (samozrejme, kto má možnosť nazbierať si čerstvý, nech sa páči)
1/2 hrnčeka píniových orieškov (ja som použila slnečnicové semienka)
1/4 hrnčeka olivového oleja
1/2 čajovej lyžičky soli

Ingredients:
wild garlic (of course, who has some in garden, go ahead)
1/2 cup pine nuts (I used sunflower seeds)
1/4 cup olive oil
1/2 tsp salt


Postup:
Suroviny som rozmixovala v mixéri dohladka.

Instructions:
I blended all ingredients in a blender until smooth.







Možné použitie tohto pesta ukážem v niektorom z nasledujúcich príspevkov.

I'll show you some ways to use pesto in some of following posts.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára