nedeľa 24. apríla 2016

quiche s pestom z medvedieho cesnaku / wild garlic pesto quiche


Tak ako som naposledy sľúbila, dnes to bude jeden z receptov, v ktorom využijem pesto z medvedieho cesnaku. Všade teraz "letia" quiche, tak som to chcela skúsiť aj ja a veruže sa podaril :)

As I promised, today there will be one of recipes I use wild garlic pesto in. Nowadays everybody's all about quiches, so I tried one and it was marvelous :)



Quiche s pestom z medvedieho cesnaku / Wild garlic pesto quiche

Potrebujeme:
lístkové cesto
4 vajcia
250g tvarohu
1/4 hrnčeka pesta z medvedieho cesnaku (alebo iného pesta)
soľ a čierne mleté korenie
za hrsť baby špenátu (iného šalátu)
mozzarella (alebo iný syr)
cherry paradajky podľa chuti (môžme použiť sušené paradajky)
ďalšie prísady podľa chuti - ja som použila, čo bolo v chladničke (napr. avokádo, slanina, šunka, grilované kuracie mäso, ďalšia zelenina...)

Ingredients:
puff pastry
4 eggs
250 g of cream cheese
1/4 cup of wild garlic pesto (or any other pesto)
salt and ground black pepper
a handful of baby spinach (or other lettuces)
Mmozzarella cheese (or other cheese)
cherry tomatoes to taste (we can use dried tomatoes)
other ingredients to taste - I used what I had in the refrigerator (eg. avocado, bacon, ham, grilled chicken, vegetables...)


Postup:
Rúru som vyhriala na 220°C.

Do formy na pečenie som rozložila lístkové cesto a miestami som ho poprepichovala vidličkou. Z papiera na pečenie som vystrihla kruh v priemere formy na pečenie a položila som na cesto. Na papier na pečenie som nasypala ryžu, aby sa cesto pri predpečení nenafúklo. Dala som do rúry na cca 10 minút. Ak sa miestami cesto nafúklo, jemne som ho popritláčala lyžicou.

Medzitým som zmiešala tvaroh, vajcia a pesto. Osolila a okorenila som, pridala som nakrájanú zeleninu. Nakoniec som pridala nastrúhanú mozzarellu.

Znížila som teplotu v rúre na 180°C. 

Zmes som vyliala do predpečeného korpusu. Aby sa kraje korpusu nespiekli, prikryla som ich alobalom. 

Piekla som cca 40-50 minút.

Instructions:
I preheated the oven to 220°C.

I unfolded pastry into a baking tin and pricked the botom of the crust with fork. I cut out the circle in diameter of a baking tin from a baking paper and put on the crust. I put unboiled rice on the baking paper. I put the crust into the oven for about 10 minutes. I gently pressed spots where the crust puffed with a spoon.

Meanwhile, I mixed cream cheese, eggs and pesto. I tasted with salt and pepper, then I added chopped vegetables. Finally, I added grated mozzarella.

I reduced the temperature in the oven to 180° C.

I poured the mixture into a pre-baked crust. 

Not to overbake the crust, I covered it with aluminum foil . 

I baked the quiche for about 40-50 minutes.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára