nedeľa 5. novembra 2017

plnená paprika / stuffed peppers

Posledných pár dní som strávila u rodičov. Pri každej návšteve si zaspomínam na detstvo, aké to bolo vtedy "jednoduché", aké bolo fajn, keď som si nemusela variť sama, ale mamka sa postarala.

I spent last few days visiting my parents. Each time I am visiting, I am thinking about my childhood. How "easy" it was back then. How great it was when I didn't have to cook for myself, but my mom did it.




Plnená papríka / Stuffed Peppers

Potrebujeme:
500 g mleté mäso (použila som 50:50 mix bravčové-hovädzie)
1 hrnček ryže natural
2 veľké červené papriky 
paradajkové pyré
soľ a mleté čierne korenie
2-3 PL špaldovej múky
bravčová masť / olej
med / cukor / sirup z agáve
1-1,5 l vody

Ingredients:
500 g minced meat (50:50 mix pork-beef)
1 cup natural rice
2 big red bell peppers
tomato puree
salt and peper
2-3 tbsp spelt flour
lard / oil
honey / sugar / agave syrup
1-1,5 l water


Postup:
Papriky som očistila a vydlabala. 
Ryžu som uvarila podľa návodu v osolenej vode. Vychladnutú ryžu som zmiešala s mletým mäsom. Zmes som osolila a okorenila. 
Z masti a múky som urobila zápražku. Zaliala som paradajkovým pyré a nechala zovrieť. Pridala som vodu a dochutila sirupom z agáve, soľou a korením.
Medzitým som mäsovou zmesou naplnila papriky a zo zvyšnej zmesi som vytvarovala guličky. Vložila som do paradajkovej omáčky a nechala variť cca 35-45 minút. 

Instructions:
I cleaned out the peppers.
I cooked the rice according to instructions. When the rice cooled down, I mixed it with meat, salt and peper.
I made a roux from lard and flour. I added tomato puree and let it simmer. Then I added water and flavored it with agave syrup, salt and peper.
Meanwhile, I filled the peppers with meat mixture. I made balls from the remaining meat mixture.
I put it into tomato sauce and let it cook for about 35-45 minutes.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára