streda 24. mája 2017

grilované fašírky s fazuľovou omáčkou / grilled hamburgers with bean sauce

Ako "jarné dieťa" už cítim, ako moja krásna jar končí a letné utrpenie začína. Ale tak aspoň máme tie grilovačky, pivo a osviežujúce ovocné nápoje.

As "a spring child" I feel it's beginning to end and my summer suffering begins. Well, at least we have bbq, beer and fresh fruit drinks.





Grilované fašírky s fazuľovou omáčkou / Grilled Hamburgers with Bean Sauce

Potrebujeme:

Fašírky:
500g mletéo mäso (ja používam buď hovädzie alebo mix 50:50 hovädzie a bravčové)
6 strúčikov cesnaku
petržlenová vňať
soľ a čierne mleté korenie
červená mletá paprika sladká
koriander
olej

Omáčka:
1 plechovka bielej fazule
1-2 plechovky červenej fazule (alebo 1 plechovka fazule a 1 plechovka fazuľový mix)
100g slaniny
1 menšia červená cibuľa
chili / štipľavá mletá paprika
5 strúčikov cesnaku
1 plechovka paradajok
1 PL medu
petržlenová vňať
soľ a čierne mleté korenie
1 ČL sójovej omáčky
olej

Ingredients:

Hamburgers:
500g minced meat (I use either beef or mix 50:50 beef and pork)
6 garlic cloves
parsley leaves
salt and black ground pepper
ground sweet paprika
coriander
oil

Bean Sauce:
1 can of white bean
1-2 cans of red bean (or 1 can of red beans and 1 can of bean mix)
100g of bacon
1 smaller red onion
chili / chili peppers
5 garlic cloves
1 can of tomatoes
1 TBSP honey
parsley leaves
salt and black ground pepper
1 TBSP of soy sauce
oil


Postup:

Začala som fašírkami. Očistila a roztlačila som cesnak. Mäso som zmiešala s roztlačeným cesnakom a zvyšnými ingredienciami. Dala som odpočinúť do chladničky, kým som pripravila omáčku.
Cibuľu a cesnak som očistila. Cibuľu som nakrájala na drobno, slaninu na malé kocky, cesnak som roztlačila a petržlenovú vňať som nasekala nadrobno.
Na oleji som opražila cibuľu, cesnak a chili. Pridala som slaniu. Tento základ som osolila a okorenila čiernym mletým korením. Pridala som paradajky z konzervy a nechala som prehriať. 
Pridala som med, sójovú omáčku a fazuľu a všetko opatrne prehriala.
Grilovaciu panvicu som nechala rozohriať s trochou oleja. Z mäsa som tvarovala fašírky. Grilovala som ich asi 3-4 minútky z každej strany.
Fašírky som podávala na fazuľovej omáčke.

Instructions:

I started with hamburgers. I peeled and crushed garlic. I mixed the meat with the crushed garlic and the remaining ingredients. I let it rest in the refrigerator while I prepared the sauce.
I peeled the onion and garlic. I diced the onion into small pieces, bacon into small cubes, I crushed the garlic, and I chopped the parsley.
I sauteed onion, garlic and chili. I added salt. I salted this base and sprinkled with black ground pepper. I added the tomatoes from can and let it heat.
I added honey, soy sauce and beans and heated everything.
I sprinkled grilling pan with some oil. I formed patties from the meat. I grilled them about 3-4 minutes on each side.
I served the hamburgers on the bean sauce.


 
  

 



 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára