utorok 13. februára 2018

kuracie s batátmi z jedného pekáča / one pot chicken and sweet potatoes

Aké jedlá su podľa mňa naj ale naozaj naj-jednoduchšie, naj-rýchlejšie pripravené, s použitím čo naj-menej riadu? Takzvané jedno-hrncovky / jedno-pekáčovky - môj voľný preklad "one pot" receptov. Princíp je jednoduchý, odvodený od názvu. Všetko sa pripravuje v jednom hrnci, v jednom pekáči.

What kinds of meals are, in my opinion, the easiest, quickest to prepare, using as few dishes as possible? One pot recipes. Principle is very simple, derived from the name. Everything is being prepared in one pan.





Kuracie s batátmi z jedného pekáča / One pot chicken and sweet potatoes

Potrebujeme:
kuracie prsia
batáty
mrkva
fazuľové struky
cesnak
med
škorica
bujón
soľ a čierne mleté korenie

Ingredients:
chicken breast
sweet potatoes
carrots
green beans
garlic
honey
cinnamon
stock
salt and pepper


Postup:
Batáty som umyla a nakrájala. Mrkvu som ošúpala a nakrájala na kolieska. 
Pekáč som jemne vymastila olejom. Pridala som batáty, mrkvu a fazuľové struky. 
Zmiešala som med so škoricou a cesnakom. 
Kuracie prsia som nakrájala na kocky, osolila a okorenila som. Primiešala som medovú zmes. Kuracie som uložila na zeleninu (kuracie sa so zeleninou môže premiešať). Podliala som bujónom.
Piekla som zakryté alobalom vo vopred vyhriatej rúre (200°C) približne 20-25 minút.

Instructions:
I washed and cut the sweet potatoes. Then I peeled and cut carrots.
I greased pot with oil. Then I added sweet potatoes, carrots and green beans.
I mixed honey with cinnamon and garlic.
I cut chicken breast into cubes and spiced it with pepper and salt. Then I added honey dip and mixed it well.
I put the chicken on top of the vegetables (chicken can also be mixed with vegetables). Then I added stock.
I baked it covered with aluminum foil in preheated oven (200°C) for about 20-25 minutes.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára