pondelok 27. júna 2016

krémové cestoviny s hlivou ustricovou / creamy oyster mushroom pasta

Milujem cestoviny. Variácie bolonských sa u mňa opakujú celkom pravidelne. Občas však príde na chuť aj niečo iné. Jemnejšie, krémové.

I simply love pasta. Variations of pasta bolognese are recurring thing in my kitchen. But sometimes, you need something else. Something mild, creamy.



Krémové cestoviny s hlivou ustricovou / Creamy Oyster Mushroom Pasta

Potrebujeme:
cestoviny (napríklad papardelle)
2 PL masla
2 strúčiky cesnaku
hliva ustricová
1 väčšia alebo 2 menšie cibule
1/2 ČL koriandru
1/4 ČL kôpru
soľ a čierne korenie
2 PL múky
3/4 hrnčeka zeleninového bujónu
smotana na varenie
2 hrnčeky baby špenátu
1/4 hrnčeka strúhaného syra 
2 PL petržlenovej vňate

Ingredients:
pasta (e.g. Papardelle)
2 tbsp butter
2 cloves garlic
Oyster mushroom
1 big or 2 small onions
1/2 tsp coriander
1/4 tsp dill
salt and pepper
2 tbsp of flour
3/4 cup vegetable broth
cream
2 cups baby spinach
1/4 cup grated cheese
2 tbsp parsley


Postup:
Cestoviny som uvarila podľa návodu. 

Na masle som opražila cibuľku a cesnak dozlatista. Pridala som nakrájanú hlivu a za občasného miešania som varila cca 3-4 minúty, kým nezmäkla. Osolila som, okorenila čiernym korením a koriandrom.

Poprášila som múkou a miešala som, kým jemne zhnedla. Zaliala som bujónom, premiešala. Pridala som smotanu a miešala ešte asi 1-2 minúty. 

Primiešala som špenát a syr a povarila som, kým špenát povädol. 

Do omáčky som primiešala uvarené cestoviny.

Podávala som ozdobené petržlenovou vňaťou.

Instructions:
I cooked pasta according to the instructions on the package.

In a wok I melted butter, added onion and garlic and roasted until golden. Then I added cut oyster mushroom and cooked for about 3-4 minutes, stirring occasionally until tender. Then I added salt, pepper and coriander to taste. 

I whisked in flour until it lightly browned. Then I whisked in the broth. I added the cream and stirred until thickened for about 1-2 minutes.

I stirred in baby spinach and cheese until the spinach wilted.

I stirred in pasta and tossed to combine.

I served it garnished with parsley.





 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára