utorok 20. decembra 2016

banánový chlebík s kúskami čokolády a arašidového masla / choco and PB chunks banana bread

Človek musí občas véééľmi improvizovať. Napríklad ako ja teraz. Doma, napriek tomu zaneprádenená, a pritom skolená chrípkou. So 4ks bodkovaného banánu (bodkovaný banán je už u mňa nejedlý, mrzí ma to), ktorý mal ísť pôvodne do smoothie. Lenže žiadne iné ovocie doma nebolo a vďaka chorobe by bolo zadováženie nejakého skôr problémom. Ešteže máme tie sociálne média (milujem instagram a pinterest), takže inpšpiráciu nebolo nutné hľadať dlho a bodkované banány nevyšli nazmar. Skôr naopak, toto bude asi jeden z mojich obľúbených receptov, lebo tento banánový chlebík sa rozplýva v papuľke ako obláčik. Ach..

Sometimes you have to improvize sooo much. E.g. like me right now. At home, but still busy working and also sick. With 4 freckled bananas (I don't eat bananas with freckles, I am sorry) that should end up in smoothie. But I don't have any other fruit at home and procuring some should be a problem with me being sick. Thanks God we have social media (I love instagram and pinterest), so I didn't have to search for inspiration for very long and freckled bananas rocked. I believe this will be one of my new favorite recipes as this banana bread tastes like heaven. Aww..





Banánový chlebík s kúskami čokolády a arašidového masla / Choco&PB Chunks Banana Bread

Potrebujeme:
1/2 hrnčeka kokosového oleja (masla)
1/2 hrnčeka cukru
4 banány
3 vajcia
1/2 ČL soli
1 ČL sódy bikarbóny
1 ČL prášku do pečiva
2 a 1/2 hrnčeka múky
3 PL kakaa

horká čokoláda
kúsky arašidového masla

Ingredients:
1/2 cup coconut oil (butter)
1/2 cup sugar
4 bananas
3 eggs
1/2 tsp salt
1 teaspoon baking soda
1 tsp baking powder
2 and 1/2 cup flour
3 tbsp cocoa

dark chocolate (chunks)
peanut butter chunks


Postup:
Vymiešala som roztopený kokosový olej s cukrom. Pridala som vidličkou rozpučené banány a vajcia.
Ďalej som primiešala soľ, sódu bikarbónu a prášok do pečiva. Pridala som kakao a nakoniec múku a dobre som premiešala.
Vmiešala som na kúsky nasekanú čokoládu a kúsky arašidového masla.
Vliala som do vymasteného a múkou vysypaného pekáča.
Piekla som vo vopred vyhriatej rúre (160-170°C) asi hodinu.

Instructions:
I mixed together melted coconut oil and sugar. I added mashed bananas and eggs.
Then I added salt, baking soda and baking powder. I added cocoa and finally flour and mixed it all well together.
I mixed in chopped chocolate and PB chunks. 
I poured the mixture into greased baking pan sprinkled with flour.
I baked it in preheated oven (160-170°C) for about an hour.
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára