nedeľa 11. decembra 2016

červené zamatové / red velvet cupcakes

Na sv. Mikuláša som chcela upiecť niečo, čo by sa podobalo Mikulášskej čiapke, podarilo sa?

I wanted to bake something that looks like st. Nickolaus's hat for St. Nicolaus's Day, did I make it?





Červené zamatové / Red Velvet Cupcakes

Potrebujeme: (1 dávka, ja som robila 2):
cesto:
4 PL kokosového oleja
3/4 šálky cukru (alebo aj menej :D)
1 vajce
2 a 1/2 PL kakaa
3 PL červeného potravinárskeho farbiva
vanilkový cukor
1/2 šálky smotany (nemala som smotanu, ani mlieko, tak som si zarobila sušené mlieko podľa návodu, do ktorého som pridala trošku vínneho octu)
1 šálka a 2 PL špaldovej múky
1/2 ČL soli
1/2 ČL sódy bikarbóny
1 a 1/2 ČL vínneho octu

krém:
250 g jemného tvarohu
100 g nátierkového masla
50 g cukru

sladké pukance na ozdobu

Ingredients: (1 batch, I made 2 batches):
pastry:
4 PL coconut oil
3/4 cup sugar (or even less: D) 
1 egg 
2 and 1/2 tbsp cocoa 
3 tbsp red food coloring 
vanilla sugar 
1/2 cup buttermilk or cream (I didn't have, so I made some milk from powder and added a bit of vinegar) 
1 cup and 2 tbsp spelt flour 
1/2 tsp salt 
1/2 tsp baking soda 
1 and 1/2 tsp vinegar

cream:
250 g cream cheese
100 g dairy spread
50 g sugar

sweet popcorn for decoration

Postup:
Vymiešala som roztopený kokosový olej s cukrom. Pridala som vajce.
Primiešala som kakao, vanilku a farbivo, kým sa cesto nezafarbilo.
Pridala som 1/2 smotany, aj 1/2 múky a potom zvyšok. Nakoniec som pridala soľ, sódu a vínny ocot.
Naplnila som košíčky na muffiny do cca 3/4.
Piekla som vo vopred vyhriatej rúre (cca 180°C) asi 20-25 minút.

Medzitým som vymiešala maslo s tvarohom a cukrom.
Upečené a vychladnuté koláčiky som natierala tvarohovým krémom a ozdobila pukancom.

Instructions:
I mixed melted coconut oil with sugar. I added egg.
I added cocoa, vanilla and coloring till it stained.
Then I added about 1/2 cream and also 1/2 flour; then the rest. Finally I added salt, soda and vinegar.
I filled the muffin cups up to about 3/4.
I baked in preheated oven (approx. 180°C) for about 20-25 minutes.

Meanwhile I mixed well butter with cream cheese and sugar.
I put the cream on top of each baked and cooled cupcake and decorated with popcorn.
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára